2011. augusztus 25., csütörtök

AKCIÓÓÓÓ 20 db-os S/36 nyári ruhacsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

KIHAGYHATATLAN AJÁNLAT!!!!! !!
Eladásra kínálom 20 db-os S/M ruhacsomagomat, amely tartalma:
2 db táska
1 db sztreccses szűk fazonú (enyhén bővülő szárral) fehér vászon nadrág
1 db  farmer short
1 db vászon short
1 db farmer mini
1 db fehér (vadonatúj, 1x sem volt rajtam) alkalmi rakott mini szoknya (vékony szövet)
1 db vagány hosszú ujjú felső
1 db öv
11 db ujjatlan v. rövid ujjú felső
S/M méretre ajánlom a csomagot! mind megkímélt, szép darab, nem foltos, nem kopott, nem agyonhasznált! A képeken látható cipők nem képezik eme aukció tárgyát, de megtalálhatóak meghirdetett termékeim között!: )
Az összes darab jól kombinálható egymással, direkt úgy válogattam össze, hogy minden mindennel jó, ezért alkalmas egy teljes nyári ruhatárnak, mindez potom összegért: )
NE HAGYD KI!!
Annyit a korrektség érdekében megjegyeznék, hogy a színes-gyöngyös táskának elkél majd egy mosás, mert évek óta nem használtam és a gardrobe-ban figyelt. Én anno kézzel és szappannal v. kímélő mosószerrel mostam.
Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-04 13:45
. AKCIÓÓÓÓ 20 db-os S/36 nyári ruhacsomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése